reklama

Ja a Ty

My...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Ja a Ty alebo nie, my ako by povedali česi my vsichni.Cez víkend, ktorý som nedobrovoľne strávil doma prebehla médiami jedna zaujmavá správa, ktorá stojí za zmienku a zamyslenie.

Na Slovensku stúpa počet rozvodov a klesá počet manželstiev.

Kam sa podela láska medzi mužom a ženou? Nie je už len láska slovom ktoré vidíme len kine v televízii a počujeme v rádiu prípadne si o nej prečítame v knihe alebo časopise?

Ako je možné, že pred pár rokmi tomu tak nebolo a dokázali sme žiť v rodinách a manželstvách a vychvávať 5, 7, 10 detí?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Skúsme sa pozrieť na život našich starých rodičov a zistíme, že ide to aj dnes. Vzťah medzi mužom a ženou by mal byť spečatený a požehnaný božou láskou. A tá mám dnes chýba. Bez božej lásky je náš život slabý prázdny a zničujúci. Vráťme manželstvu svoju podstatu a uvedomme si, že je to sviatosť a nie je to len právny akt podpísaný na kuse papiera.

Ja a ty = My

Michal.

Michal Švingál

Michal Švingál

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

mily,s dobrou nalodou vecne usmiaty clovek:)) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu